Her Şeyi Kafama Takıyorum — KALICI ÇÖZÜMLER

Psikolog Mert Kosar
2 min readAug 10, 2019

--

Her Şeyi Kafama Takıyorum - KALICI ÇÖZÜMLER

Her şeyi kafama takıyorum ne yapmalıyım?

Kafama Takıyorum. Öncelikle söylemek isteriz ki insan geçmişte yaşadığında depresif, geleceği yaşamaya çalıştığında ise kaygılı bir ruh haline sahip olabiliyor. Bazen de hem geçmiş hem de geleceğin arasında, boşluğun içinde, kendi yolunu ararken kaybolabiliyor. Size bu yolculuğunuzda az da olsa yardımcı olabilmek için, kafanıza sürekli taktığınız şeylerden kalıcı olarak kurtulabilmeniz için bazı ufak tüyolar vereceğiz. Umarım hayatınız istediğiniz gibi olur ve bakış açınıza bir seviye atlatabiliriz. Ne demiş büyük üstad; Hayat satranç oyununa benzer, çok kez şah edersin fakat bir kez mat edersin.
Yazıyı okurken sizin için dinleyebileceğiniz güzel bir müzik seçtik, tıklayınız.
Başlamadan önce hatırlatmak isteriz ki daha öncesinden kafaya takmamak ile ilgili bir yazı paylaşmıştık dilerseniz bu yazıya tıklayarak onu da daha sonrasında inceleyebilirsiniz.

Her Şeyi Kafama Takıyorum - KALICI ÇÖZÜMLER

Herşeyi kafama takıyorum ne yapmalıyım?

İlk olarak yapmanız gereken bir şeyleri kafaya takmamalıyım düşüncesinden kurtulmak. Önemli olan kafaya takıp takmadığımız değil, neyi kafaya taktığımızdır çünkü hayat, kafaya takacağın şeyi bulabilme sanatıdır. Kafaya taktığımız şeyleri değiştirebilirsek, biz de değişiriz. Hayatımız boyunca birçok seçim yapıyoruz bunların arasına belki de bizi en çok etkileyecek düşünceleri de eklemeliyiz.

Devamı İçin: http://www.bipoloji.com/her-seyi-kafama-takiyorum/

--

--